Nowy Tomyśl
ul. Zbąszyńska 9

tel.: 61 44 21 800

Rejestracja od poniedziałku
do piątku:

od 7.00 – 8.00
wyłącznie telefoniczna
od 8.00 – 18.00
osobista lub telefoniczna

Zbąszyń
ul. Na Kępie 3

tel.: 68 386 77 77

Rejestracja :
od poniedziałku do piątku
od 11.00 – 13.00
osobista lub telefoniczna

 

Rejestracja
Witamy w Medycznym Centrum Zdrovita

Regulamin organizacyjny

Regulamin Organizacyjny podmiotu leczniczego
ZDROVITA spółka z o.o.

§ 1
Podmiotem wykonującym działalność leczniczą jest ZDROVITA spółka z o.o. z siedzibą w Nowym Tomyślu, 64-300, ul. Zbąszyńska 9, prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do KRS pod nr 0000108399.

Cele i zadania podmiotu
§ 2
Cele i zadania podmiotu, określone zostały w Umowie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością ZDROVITA z dnia 12.12.2003 roku zarejestrowanej w Sądzie Rejonowym w Poznaniu XIV Wydział Gospodarczy Rejestrowy – KRS 0000108399 sygnatura RDF/215271/20/880 wraz z aneksami.
Przedmiotem działalności ZDROVITA spółka z o.o. jest min.:
1. 86.21.Z praktyka lekarska ogólna,
2. 86.22.Z praktyka lekarska specjalistyczna,
3. 86.90.A działalność fizjoterapeutyczna,
4. 86.90.C praktyka pielęgniarek i położnych,
5. 86.90.E pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana.

Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa podmiotu
§ 3
Przedsiębiorstwem podmiotu wykonującym zadania określone w § 2 punkt jest Medyczne Centrum ZDROVITA.
§ 4
1. W skład ww. zakładu wchodzą jednostki i komórki organizacyjne.
2. Jednostki organizacyjne zakładu stanowią:
– Medyczne Centrum ZDROVITA Nowy Tomyśl, ul. Zbąszyńska 9,
– Medyczne Centrum ZDROVITA Zbąszyń, ul. Na Kępie 3.

3. W ramach jednostek organizacyjnych działają następujące komórki organizacyjne:

a) Medyczne Centrum ZDROVITA Nowy Tomyśl:
– poradnia alergologiczna,
– poradnia dermatologiczna,
– poradnia lekarza POZ
– poradnia reumatologiczna (prywatna)
– poradnia chorób płuc i gruźlicy,
– poradnia urazowo – ortopedyczna dla dorosłych,
– poradnia urologiczna (prywatna)
– poradnia kardiologiczna,
– gabinet EKG,
– poradnia ogólna dla dzieci zdrowych,
– poradnia ogólna dla dzieci chorych,
– punkt szczepień,
– gabinety zabiegowy POZ
– gabinety zabiegowe specjalistyczne
– poradnia otolaryngologiczna,
– poradnia okulistyczna,
– poradnia endokrynologiczna,
– poradnia chirurgiczna,
– poradnia chirurgiczna dla dzieci,
– poradnia urazowo – ortopedyczna dla dzieci,
– poradnia psychologiczna, (prywatna)
– poradnia neurologii dziecięcej,
– poradnia fizjoterapeutyczna
– gabinet położnej środowiskowo – rodzinnej,
– gabinet pielęgniarki środowiskowo – rodzinnej,
– gabinet ginekologiczno – położniczy
– gabinet higienistki szkolnej,

b) Medyczne Centrum ZDROVITA Zbąszyń
– poradnia ginekologiczno – położnicza.

Rodzaj działalność leczniczej oraz zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych

§ 5
1. Przedsiębiorstwo udziela ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych z zakresu podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej a także wykonuje badania diagnostycznych w celu rozpoznania stanu zdrowia i ustalenia dalszego postępowania leczniczego.
2. Zakres udzielanych świadczeń obejmuje:
a. w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej – poradnię dla dorosłych i dla dzieci wraz z gabinetem zabiegowym i punktem szczepień
b. świadczenia specjalistyczne obejmują następujące dziedziny medyczne: dermatologię, reumatologię (prywatnie), zdrowie psychiczne (prywatnie), choroby płuc i gruźlicy, ortopedię, urologię (prywatnie), kardiologię, alergologię, neurologię dzieciecą, laryngologię, okulistykę, endokrynologię, ginekologię i położnictwo, chirurgię, fizjoterapię.
c. w zakładzie udzielane są świadczenia specjalistyczne dla dzieci, w następujących dziedzinach medycyny: neurologii, chirurgii i ortopedii, fizjoterapii
d. realizację świadczeń diagnostycznych w zakresie badań obrazowych oraz czynnościowych.
e. realizację zadań z zakresu higieny szkolnej,
f. świadczenie usług pielęgniarskich w przychodni oraz w środowisku pacjenta,
g. realizację świadczeń z zakresu położnej środowiskowej.

Miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych
§ 6
Świadczenia zdrowotne w pełnym zakresie udzielane są w Medycznym Centrum ZDROVITA Sp. z o.o w Nowym Tomyślu przy ul. Zbąszyńskiej 9.

Przebieg procesu udzielania świadczeń

§ 7
1. ZDROVITA sp. z o.o. poprzez Medyczne Centrum organizuje oraz świadczy usługi z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnych świadczeń specjalistycznych oraz badań diagnostycznych obrazowych i czynnościowych w sposób zapewniający najbardziej dogodną formę korzystania ze świadczeń.
2. Usługi w Medycznym Centrum ZDROVITA są wykonywane w formie:
a. bezpłatnych świadczeń dla pacjenta pod warunkiem opłacenia ich przez Narodowy Fundusz Zdrowia i posiadania na te świadczenia wymaganego i ważnego skierowania od lekarza mającego kontrakt z NFZ
b. bezpłatnych świadczeń dla pacjenta pod warunkiem opłacenia ich przez innego płatnika lub ubezpieczyciela
c. płatnych świadczeń wykonywanych na zlecenie pacjenta lub lekarza nie posiadającego umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia zgodnych z cennikiem Medycznego Centrum ZDROVITA.
3. Realizacja wszystkich form świadczenia usług następuje według odrębnych harmonogramów.
4. Dla wszystkich form usług obowiązuje wcześniejsza rejestracja i uzgodnienie terminu wizyty. Wyjątek stanowią przypadki nagłe zagrażające życiu pacjenta.
5. Rejestracja i uzgadnianie terminów wizyt może następować osobiście, poprzez przedstawiciela lub opiekuna oraz telefonicznie.
6. Każda zaplanowana wizyta odnotowywana jest w terminarzu prowadzonym w wersji elektronicznej.
7. Realizacja wszystkich świadczeń z zakresu ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, rehabilitacji, diagnostyki obrazowej i czynnościowej następuje w najbliższym dostępnym terminie i jednocześnie dogodnym dla pacjenta uwzględniając uwarunkowania wynikające z porządku prawnego i ograniczeń narzucanych przez płatników.
a. dla Pacjentów ubezpieczonych w NFZ w razie przekroczenia przez lekarza Medycznego Centrum limitu usług przyznanego przez Fundusz, termin wizyty wynika z art. 20 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 164 poz. 1027 ze zm.) i podlega wpisaniu na listę oczekujących
b. Pacjenci ubezpieczeni u innych płatników termin wizyty mają określany zgodnie z warunkami jakie oferuje ich indywidualne ubezpieczenie, najczęściej termin wizyty wyznaczany jest bez zbędnej zwłoki.
c. dla Pacjentów samo płacących wizytę ustalamy w terminie dogodnym dla chorego w godzinach przyjęć danego lekarza, fizjoterapeuty.
8. Warunkiem uzyskania świadczenia lekarza rodzinnego, fizjoterapeuty, pielęgniarki POZ oraz położnej POZ jest posiadanie aktualnego ubezpieczenia oraz złożenie deklaracji wyboru.
9. Realizacja świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (lekarz, pielęgniarka i położna) następuje, poza wyjątkowymi przypadkami, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
10. Wizyta domowa realizowana jest przez wszystkich świadczeniodawców tylko w uzasadnionych względami medycznymi przypadkach w najbliższym możliwym terminie.
11. Lekarze podstawowej opieki zdrowotnej oraz lekarze specjaliści, fizjoterapeuci, posiadający umowy z NFZ kierują chorych na badania diagnostyczne zgodnie z zakresem kompetencji oraz wskazaniami medycznymi podyktowanymi procesem diagnostyki i leczenia.
12. W przypadku opłacania badań przez kierującego wskazuje się placówkę lub placówki, w których chory może wykonać badania.
13. W przypadku, kiedy badanie opłacane jest przez Narodowy Fundusz Zdrowia lub innych płatników przekazywana jest informacja o miejscach, w których można wykonać dane badanie.
14. Dla wszystkich świadczeń lekarskich, pielęgniarskich oraz diagnostycznych opłacanych bezpośrednio przez chorego, podane są do wiadomości odpowiednie cenniki usług.

§ 8
1. Lekarze podstawowej opieki zdrowotnej udzielają świadczeń pacjentom zgodnie ze złożoną przez tych pacjentów deklaracją wyboru a także w wypadku zagrożenia życia lub zdrowia innym pacjentom zgłaszającym się po pomoc.
2. Lekarze specjaliści i fizjoterapeuci, udzielają świadczeń pacjentom zgodnie ze skierowaniem lekarza ubezpieczenia społecznego w miarę posiadanego kontraktu zgodnie z terminarzem oraz listą oczekujących prowadzoną na podstawie zgłoszeń świadczeniobiorców a także w wypadku zagrożenia życia lub zdrowia innym pacjentom zgłaszającym się po pomoc.
3. Pracownie diagnostyczne wykonują badania na podstawie skierowań lekarzy rodzinnych i lekarzy specjalistów.
4. Na badania diagnostyczne niewykonywane w jednostkach Centrum Medycznego lekarz wydaje stosowne skierowania do podmiotów, z którymi zawarte zostały umowy na ich wykonywanie lub do tych, z którymi NFZ zawarł odpowiednie umowy.
5. Wykaz podwykonawców o których mowa w ust 4 podany jest do wiadomości pacjentów.
6. W przypadku konieczności leczenia stacjonarnego lekarz podstawowej opieki zdrowotnej wypisuje pacjentowi skierowanie na leczenie szpitalne.
7. W przypadku konieczności świadczeń rehabilitacyjnych pacjent otrzymuje skierowanie na takie świadczenia od lekarza rodzinnego lub specjalisty.
8. W przypadkach nagłych zachorowań zagrażających życiu lub zdrowiu decyzję o przewiezieniu pacjenta do szpitala podejmuje lekarz i jeżeli jest taka możliwość zabezpiecza transport lub przekazuje zgłoszenie do podmiotu zajmującego się ratownictwem.

Warunki współdziałania z innymi zakładami opieki zdrowotnej, w zakresie zapewnienia prawidłowości diagnostyki, leczenia pacjentów i ciągłości postępowania leczniczego

§ 9
Zawartość i sposób udostępniania dokumentacji medycznej.
1. Pacjent ma prawo do dostępu do dokumentacji medycznej dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń zdrowotnych.
2. W celu realizacji prawa, o którym mowa w pkt. 1, podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych jest obowiązany prowadzić, przechowywać i udostępniać dokumentację medyczną w sposób określony w niniejszym rozdziale oraz zapewnić ochronę danych zawartych w tej dokumentacji.
3. Lekarze, fizjoterapeuci, pielęgniarki i położne są uprawnieni do uzyskiwania i przetwarzania danych zawartych w dokumentacji medycznej, o których mowa w pkt. 4.informacje o jednostcekomentarze praktycznekomentarze
4. Dokumentacja medyczna zawiera co najmniej:
  1)   oznaczenie pacjenta, pozwalające na ustalenie jego tożsamości:
a)  nazwisko i imię (imiona),
b)  datę urodzenia,
c)  oznaczenie płci,
d)  adres miejsca zamieszkania,
e)  numer PESEL, jeżeli został nadany, w przypadku noworodka – numer PESEL matki, a w przypadku osób, które nie mają nadanego numeru PESEL – rodzaj i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość,
f)  w przypadku gdy pacjentem jest osoba małoletnia, całkowicie ubezwłasnowolniona lub niezdolna do świadomego wyrażenia zgody – nazwisko i imię (imiona),przedstawiciela ustawowego oraz adres jego miejsca zamieszkania;
2)   oznaczenie podmiotu udzielającego świadczeń zdrowotnych ze wskazaniem komórki organizacyjnej, w której udzielono świadczeń zdrowotnych;
3)   opis stanu zdrowia pacjenta lub udzielonych mu świadczeń zdrowotnych;
4)   datę sporządzenia.

§ 10informacje o jednostce
1) komentarze
5. 5
2) 5
1. Podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych udostępnia dokumentację medyczną pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta.
2. Po śmierci pacjenta, prawo wglądu w dokumentację medyczną ma osoba upoważniona przez pacjenta za życia.
3. Podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych udostępnia dokumentację medyczną również:
 a) podmiotom udzielającym świadczeń zdrowotnych, jeżeli dokumentacja ta jest niezbędna do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych;
b) organom władzy publicznej, Narodowemu Funduszowi Zdrowia, organom samorządu zawodów medycznych oraz konsultantom krajowym i wojewódzkim, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich zadań, w szczególności kontroli i nadzoru;
c)  podmiotom, o których mowa w art. 119 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia kontroli na zlecenie ministra właściwego do spraw zdrowia;
d) ministrowi właściwemu do spraw zdrowia, sądom, w tym sądom dyscyplinarnym, prokuraturom, lekarzom sądowym i rzecznikom odpowiedzialności zawodowej, w związku z prowadzonym postępowaniem;
e) uprawnionym na mocy odrębnych ustaw organom i instytucjom, jeżeli badanie zostało przeprowadzone na ich wniosek;
f) organom rentowym oraz zespołom do spraw orzekania o niepełnosprawności, w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem;
g) podmiotom prowadzącym rejestry usług medycznych, w zakresie niezbędnym do prowadzenia rejestrów;
h) zakładom ubezpieczeń, za zgodą pacjenta,
i) lekarzowi, pielęgniarce lub położnej, w związku z prowadzeniem procedury oceniającej podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych na podstawie przepisów o akredytacji w ochronie zdrowia, w zakresie niezbędnym do jej przeprowadzenia;
j) wojewódzkiej komisji do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych, o której mowa w art. 67e ust. 1, w zakresie prowadzonego postępowania;
k) spadkobiercom w zakresie prowadzonego postępowania przed wojewódzką;
l) dokumentacja medyczna może być udostępniona także szkole wyższej lub instytutowi badawczemu do wykorzystania w celach naukowych, bez ujawniania nazwiska i innych danych umożliwiających identyfikację osoby, której dokumentacja dotyczy.

§ 11
Sposób udostępniania dokumentacji medycznej

1. do wglądu, w tym także do baz danych w zakresie ochrony zdrowia, w siedzibie podmiotu udzielającego świadczeń zdrowotnych;
2. poprzez sporządzenie jej wyciągów, odpisów lub kopii;
3. poprzez wydanie oryginału za pokwitowaniem odbioru i z zastrzeżeniem zwrotu po wykorzystaniu, jeżeli uprawniony organ lub podmiot żąda udostępnienia oryginałów tej dokumentacji.

§ 12
Opłaty

1. Za udostępnienie dokumentacji medycznej w sposób określony w art. 27 pkt 2 podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych może pobierać opłatę.
2. Przepis ust. 1 nie narusza uprawnień organów rentowych określonych w art. 77 ust. 5 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 11, poz. 74, z późn. zm.) i art. 121 ust. 2 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 39, poz. 353, z późn. zm.) Opłaty, o której mowa w ust. 1, nie pobiera się w przypadku udostępniania dokumentacji medycznej w związku z postępowaniem przed wojewódzką komisją do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych, o której mowa w art. 67e ust.1
3. Opłaty za udostępnienie dokumentacji medycznej w sposób określony w § 13 ustala podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych.

§ 13
Maksymalna wysokość opłaty

1. za jedną stronę wyciągu lub odpisu dokumentacji medycznej – nie może przekraczać 0,002 przeciętnego wynagrodzenia w poprzednim kwartale, począwszy od pierwszego dnia następnego miesiąca po ogłoszeniu przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” na podstawie art. 20 pkt. 2 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych;
2. za jedną stronę kopii dokumentacji medycznej – nie może przekraczać 0,0002 przeciętnego wynagrodzenia, o którym mowa w pkt. 1; za sporządzenie wyciągu, odpisu lub kopii dokumentacji medycznej na elektronicznym nośniku danych, jeżeli podmiot wykonujący działalność leczniczą prowadzi dokumentację medyczną w postaci elektronicznej – nie może przekraczać 0,002 przeciętnego wynagrodzenia, o którym mowa w pkt. 1.

§ 14
Przechowywanie dokumentacji medycznej

informacje o jednostce
komentarze praktyczne
komentarze
1. 1Podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych przechowuje dokumentację medyczną przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, z wyjątkiem:
1)   dokumentacji medycznej w przypadku zgonu pacjenta na skutek uszkodzenia ciała lub zatrucia, która jest przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpił zgon;
2)   zdjęć rentgenowskich przechowywanych poza dokumentacją medyczną pacjenta, które są przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wykonano zdjęcie;
3)   skierowań na badania lub zleceń lekarza, które są przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia będącego przedmiotem skierowania lub zlecenia;
4)   dokumentacji medycznej dotyczącej dzieci do ukończenia 2. roku życia, która jest przechowywana przez okres 22 lat.
2. Po upływie okresów wymienionych w pkt. 1 podmiot udzielający świadczeń
zdrowotnych niszczy dokumentację medyczną w sposób uniemożliwiający identyfikację pacjenta, którego dotyczyła.
3. Po upływie okresów, o których mowa w pkt. 1, do postępowania z dokumentacją medyczną będącą materiałem archiwalnym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 673, z późn. zm.), stosuje się przepisy wydane na podstawie art. 5 ust. 2 i 2b tej ustawy.

§ 15
1. Minister właściwy do spraw zdrowia, po zasięgnięciu opinii Naczelnej Rady Lekarskiej, Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych oraz Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych, określi, w drodze rozporządzenia, rodzaje i zakres dokumentacji medycznej oraz sposób jej przetwarzania, uwzględniając rodzaje podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych, a także konieczność zapewnienia realizacji prawa dostępu do dokumentacji medycznej, rzetelnego jej prowadzenia oraz ochrony danych i informacji dotyczących stanu zdrowia pacjenta.
2. Minister właściwy do spraw wewnętrznych, Minister Sprawiedliwości, w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw zdrowia oraz po zasięgnięciu opinii Naczelnej Rady Lekarskiej, Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych i Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych, oraz Minister Obrony Narodowej, w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw zdrowia, po zasięgnięciu opinii Rady Lekarskiej Wojskowej Izby Lekarskiej, każdy w zakresie swojego działania, określi, w drodze rozporządzenia, rodzaje i zakres dokumentacji medycznej oraz sposób jej przetwarzania, uwzględniając konieczność zapewnienia realizacji prawa dostępu do dokumentacji medycznej, rzetelnego jej prowadzenia oraz ochrony danych i informacji dotyczących stanu zdrowia pacjenta.

Organizacja procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w przypadku pobierania opłat

§ 16
1. Udzielanie świadczeń zdrowotnych, za które pobierane są opłaty, nie może zakłócać procesu udzielania świadczeń, na podstawie kontraktu zawartego z Narodowym Funduszem Zdrowia.
2. Za świadczenia udzielane poza kontraktem z NFZ, pobierane są opłaty zgodnie z cennikiem dostępnym w Przychodni.

§ 17
Wysokość opłat, o których mowa w § 12, – 13 ustala właściciel przychodni.

Sposób kierowania jednostkami lub komórkami organizacyjnymi przedsiębiorstwa podmiotu
§ 18
1. W każdej odrębnej lokalizacji Medycznego Centrum ZDROVITA, zwanego dalej jednostką przedsiębiorstwa, Zgromadzenie Wspólników Spółki z o.o. może powołać kierownika i ewentualnie jego zastępcę, który kieruje bieżącymi sprawami jednostki i realizuje politykę Zarządu Spółki .
2. Do zadań kierownika w szczególności należy:
organizacja świadczeń zdrowotnych;
organizacja i kierowanie pracą podległych pracowników;
dbałość o racjonalne, efektywne wykorzystanie kadry medycznej, sprzętu i aparatury medycznej;
proponowanie harmonogram godzin pracy Przychodni;
proponowanie i egzekwowanie zakresy obowiązków pracowników zatrudnionych w Przychodni,
ustalanie zastępstw,
zapewnianie racjonalnego wykorzystanie czasu pracy oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny;
dbałość o właściwą atmosferę w pracy.

Postanowienia końcowe

§ 19

1. Niniejszy regulamin zostaje udostępniony do wiadomości pacjentów i pracowników poprzez udostępnienie w Rejestracji Medycznego Centrum ZDROVITA.

Nowy Tomyśl, dnia 01.07.2022r ZARZĄD ZDROVITA SP. Z O.O

Nowy Tomyśl
ul. Zbąszyńska 9

tel.: 61 44 21 800

Rejestracja od poniedziałku
do piątku:

od 7.00 – 8.00
wyłącznie telefoniczna
od 8.00 – 18.00
osobista lub telefoniczna

Zbąszyń
ul. Na Kępie 3

tel.: 68 386 77 77

Rejestracja :
od poniedziałku do piątku
od 11.00 – 13.00
osobista lub telefoniczna

 

Wyświetl mapę:
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

skontaktuj się z nami

 

ZDROVITA Sp. z o. o.
64-300 Nowy Tomyśl
ul. Zbąszyńska 9

NIP: 788-16-59-842
REGON: 630954803

Rejestracja: +48 61 44 21 800
Biuro zarządu: +48 61 44 23 460

E-mail: biuro@zdrovita.com.pl

Formularz kontaktowy

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez ZDROVITA Sp. z o. o. , ul. Zbąszyńska 9, 64-300 Nowy Tomyśl,w celu odpowiedzi na wysłane zapytanie na warunkach opisanych w Polityka Prywatności